tisdag 7 december 2010

Dag 06 – Min dag

Denna tisdag har varit sjukt bra :)

Började på morgonen med en bamsekram av Elin när man kom på bussen. Varför..? Vi var ju tvungna att "fira" att MCR kommer till Sverige xD

I skolan satt jag Elin och Mac först på Bänken och sen stack Elin till Körskolan ^^ Då gick jag och Marcus upp till "vårt ställe" där Mac tog fram sin Mac (dator alltså). Sen tog jag den ifrån honom för han skulle plugga samhällskunskap. Så satt vi där... Sen gick jag till skåpen där delar av klassen satt, bland annat Johanna (blev faktiskt glad över att se henne xD) efter en stund bar det av till Skogsvallen för idrottslektion med skridskoåkning. Askul :D Alla drev med vissa människors strålande åkning och vi hade riktigt trevligt. När vi satt i omklädningsrummet efteråt kom Mikaela med den underbara idéen att alla kunde åka ner på stan och äta på Harmony. Sagt och gjort, SPA08 invaderade Harmony. En trevlig stund med god mat och trevliga människor som resulterade i att en del kom försent till Naturen.. Scheisse samma ^^
Sen hade vi natur... Det var väl..spännande.. Jag och Sofi småfnissade en hel del tack vare vår fantasi ^^

Sen så satt jag vid Trädet och väntade på bussen, då kom Mac och Lutten förbi så jag hängde på dem bort till C-huset och hämtade Macs saker innan det blev hemfärd ^^

Nu sitter jag och försöker göra lite läxor ^^

That was the dag så far xD

Inga kommentarer: