tisdag 28 december 2010

Dag 26 – Mina rädslor

Hahahahahahahahahahhaha xD ALLA som existerar i min närhet borde veta att jag är fruktansvärt rädd för spindlar. Sandra hittade en spindel på engelskan någon gång (var det i höstas..?) och jag blev paralyserad. Till mitt försvar så var den ENORM! Jag hatar spindlar.. de är otäcka och lömska.. De planerar något...

Jag är rädd för att vara ensam hela livet. Inte hitta någon... Sitta och skriva meningslösa blogginlägg och kolla på Simpsons samtidigt som jag zappar mellan olika musikvideos hela livet.. Nej tack!

Jag är rädd för att någon som står mig nära ska dö... Jag har som löfte till mig själv att om någon riktigt nära (typ familj eller väldigt extremt nära vän) dör i förtid så ska jag skaffa en tatuering som minne... Jag vet dock inte vad.. Förutom att om Elin dör (och gör hon det så dödar jag henne... HEMSKA TANKE) så kommer jag tatuera in en skyddsängel på ena skuldran... Men det kommer inte hända.. Ingen får lämna mig 0.0

Det var väl mina största rädslor... Eller, jag är rädd för att bli våldtagen också, men det är väl typ alla xD

Inga kommentarer: