fredag 31 december 2010

Dag 29 – Mina ambitioner

Vissa säger att jag har för hög press på mig själv.. Skitsnack.. Jag har inte hög press på mig själv (ignorera gången då jag började gråta i bussen hem för jag fick VG på ett franskaprov och gången då jag la mig ned på golvet vid trädet för jag fick VG- på engelskan)

Mina amitioner är:
-Få så bra betyg som möjligt. MVG i franska, engelska, svenska, religion och gärna psykologi och tyska om jag nailar det. Sen får vi se hur rättskunskapen och filosofin känns ;) VG i natur vore trevligt. Om jag lyckas med det så går jag ut gymnasiet med endast tre G betyg (matte A, matte B och Natur A)... Det vore rätt så nice ^^
-Lära mig franska ^^
-Bli lycklig :D

Se... Jag har inte hög press på mig, jag vill bara lyckas och vara glad, och glad är jag när jag får bra betyg :D

Inga kommentarer: