onsdag 15 december 2010

Dag 13 – Den här veckan


Det är ju bara onsdag, men är det dag 13 så är det.

I måndags var jag i skolan. Franska 45 minuter innan Anneli släppte oss, för steg 4.orna skulle gå och se lucia. Vid 10 var vi och kollade på lucia, det tog 20 minuter. Ingen engelska, knappt ingen religion, mat, hamburgare och sen tyskaprov. Var lite småförkyld också.

Tisdag + onsdag hemma sjuk.

Imorgon blir det skola igen. Hoppas på att kunna göra mitt franskaprov på morgonen.
På fredag blir det julmys hos Becca :)
Sen resten av veckan är blank ^^

Den här veckan har jag lyssnat mycket på 30 Seconds to Mars också. Med mannen nedan som lead singer. Het, hetare, Jared Leto. Har en sådan kändiscrush på honom just nu 0.0 Han blir tydligen 40 nästa år... Men jag är SÅ öppen för en lite
n åldersskillnad 0.0 Those eyes! På den här bilden ser han (uppenbarligen) grymt bra ut...och då har han ändå tröja på sig!

Men sen finns bilder som denna.... Någon som förstår min crush..?

Hur som helst så är 30 även ett sjukt bra band, som jag som sagt lyssnat mycket på den här veckan. Speciellt This is war, Hurricane och deras version av Bad Romance ^^

Inga kommentarer: