måndag 13 december 2010

Dag 11 – Mina syskon

Mina syskon är tre till antalet och ju äldre de blir ju elakare mot mig blir de xD

1. Charlie, 32 (?). Ze Storebror. Bor någonstans (Vireda..?) tillsammans med Sandra (trevlig prick). Är längst i la familia. Öhm.. What to say more... Han har ett jobb.. Det varierar dock väldigt ofta xD Men något han alltid gör är att skotta bort snö från vägarna på vintrarna. Nu tror jag även han jobbar på någon bilreperationsgrej.

2. Anna, 29. Ze stora storasyster. Bor i Anneberg med Johan som hon gifte sig med i mars 2010. Hon har även en 11-årig son called Robin, som ibland bor hos Anna och som ibland bor hos sin pappa Bengt. Anna jobbar på Nässjö Budservice och kör lastbil. Hon är duktig på att baka och pyssla ^^

3. Ida, 27 (om två dagar). Ze lilla storasyster + ze riktiga syster. Bor i Nässjö med Jonas. Jobbar även hon på Nässjö Budservice, men kör bara budbil och ingen lastbil xD Är nog galnast i familjen, även om folk påstår att vi är lika xD

Mina syskon är inte mer spännande än så, men älskar dem ändå^^

Inga kommentarer: