tisdag 21 december 2010

Dag 19 – Detta ångrar jag

Det är ju rätt så meningslöst att ångra saker och ting och jag ångar olika saker vid olika tidpunkter.
Ibland ångrar jag att jag valde tyska istället för spanska, stod i valet och kvalet ända fram till själva valet i nian.
I tvåan ångrade jag att jag la till ryska och samhäll.
Jag ångrar att jag råkade slå till Elin när vi bråkade i sexan... Vi bråkade om en brun färgpenna.
Jag ångrar att jag var som jag var i sexan överhuvudtaget. Jag var bara...töntig.
Jag ångrar att jag inte stod på mig mer i åttan.
Jag ångrar smset jag skickade 12 december 2008. Det var bara pinsamt och udda.
Jag ångrar att jag lät någon som jag inte kände så väl komma emellan mig och en av de bästa vänner jag någonsin haft, maj 2009. Vi jobbar dock på att hitta tillbaka till varandra =)
Jag ångrar säkert att jag inte köpt vissa saker som jag blivit blixtförälskad i och sedan aldrig hittat igen.
Jag ångrar....något jag inte kan nämna här, men som jag vet Elin vet om, men det är inte säkert hon vet att hon vet det xD
Jag ångrar att jag inte förstod hur viktig min farmor var för mig innan hon dog. Jag ångrar att jag praktiskt taget hatade henne.. Gud, vad jag ångrar det.
Jag ångrar att jag på något sätt ville vara cool och därmed förlorade min barndomstro. Jag saknar den..

Okej, vissa saker har gjort mig till den jag är idag, exempelvis mina perioder i åttan och sexan. Men det mesta är bara konstiga saker egentligen.. Men...ja xD

Inga kommentarer: