lördag 11 december 2010

Dag 09 – Min tro

Min tro är lite komplicerad. Det är en härlig blandning av lite allt möjligt.

Jag tror på Gud! There, I said it! Sen kanske jag inte tror på exakt vartenda litet pytteord i Bibeln. Men jag tror definitivt på Gud.

Sen tror jag även på ödet. Jag tror inte att Gud har suttit och skrivit ett lååååångt manus för våra liv utan att Han ger oss chansen att pröva våra vingar och gå våra egna vägar. Där av ödet.

När jag var i typ 13-14 års åldern gillade jag New Age och sånt. Tycker fortfarande att det kan vara ganska häftigt :P Äger tarotkort och diverse stenar med olika egenskaper. Sen läser jag mitt horoskop varje dag. Sånt är lite småkul..

Vad tror jag mer på... Jag tror att jag tror på kärleken.. Men jag vet inte..

Sist, men inte minst så tror jag på mig själv (vanligtvis i alla fall).

Inga kommentarer: