lördag 1 maj 2010

I don't wanna... I wanna ZzZzZzZ

Idag är det första maj... Redan 0.0 Tiden går fort när man har roligt.

Igår var det fredag. Dagen började med ryska där vi fick tillbaka provet och även blev upplysta om att det var det sista provet i kursen ^^
Svenska där vi säkert skulle knåpat på våra reportage, men jag, Sofi och Johanna engagerade oss i stipendieansökan istället.
Engelska där vi började skriva på en jämförelse mellan Rani & Sukh och Romeo & Juliet. Känner att jag måste naila skrivgrejerna för att nå mitt MVG..
Lunch-PIROG :D
Fredagsfika och sen projektarbeteskurs på det. Stina gick igenom något, men jag ägnade mer uppmärksamhet åt att skriva klart stipendieansökan som skulle vara inne senast 14.30. Klockan 14.10 gick vi och lämnade in den. The point of no return. Vi var i extas efteråt. Sen hade vi matteprov och då försvann känslan av att vara i extas ganska fort...

Hem för att duscha, äta och packa sen hämta Elin och åka till Nikkes sommarstuga. Fram till klockan typ 21.30 var det bara jag, Elin, Nikk och Emil ^^ Men det var skoj ändå. Emil hade flörtskola med mig.. Kommer dock inte ihåg vad han lärde mig, men allt slutade med att man hade sex, fick barn och levde lyckliga i alla sina dar xD
Runt 21.30-22 tiden kom först Johan och sen Fidde. Fidde fick läsa kommentarboken, och han satt och asgarvade x) När han satt där och läste, med mig och Elin på var sin sida om honom så sa Elin plötsligt: "Titta en katt" och pekade mot fönstret. Jag och Fidde vänder oss om och mycket riktigt, på bordet på altanen står en katt och tittar in. Jag skriker till lite halvhögt, men Fredrik där emot, han uppnådde toner som aldrig någonsin upplevts tidigare xD ASKUL ^^
Runt klockan 03 så kom vi fram till att sova inte var en dum idée (då hade både jag och Elin somnat i soffan medan vi kollade på Public Enemies) Jag, Elin och Fidde delade på dubbelsängen. Först var det meningen att Fidde skulle hem, då han skulle jobba idag på morgonen. Men jag och Elin ansåg att vi behövde någon som skyddade oss från läskiga katter och knivmördare, så Lutten fick sova mellan oss xD När vi låg i sängen märkte vi att Lutten var kittlig xD DET VAR ASKUL ^^ Dock så blev vi även bombaderade av godis från Johan och Nikke (Emil sov xD) men vi kastade tillbaka xD
Natten var väl sådär. Jag vaknade från och till. Någon gång av att Emil pratade i sömnen, sen så regnade det och sen så gick Fidde upp vid klockan fem för att han vaknade och skulle se vad klockan var och när han såg att den bara var fem så ville han inte lägga sig i sängen för att han ville inte väcka mig och Elin så han gick ut och sov i sin bil till halv sex då han körde till en parkering i Nässjö och sov där till klockan sju.. Bravo Lutten xD (allt detta fick man reda på i ett sms xD)

Vaknade på riktigt vid 09.09 (skills) och frukosten bestod av chips, Ahlgrens bilar, korvbröd med Nutella, skinkmacka och två rostade mackor med Nutella... Låter mycket xD Sen har man myst omkring i stugan, ätit chips, spelat Halo med killarna (jag sög xD) och vid 14 tiden åkte Emil och Johan hem, vi andra tre stannade i ett par timmar till ^^

Just nu är jag ASTRÖTT, men det är så värt det ;)

XOXO

Inga kommentarer: