tisdag 4 maj 2010

Lååååångsamt..

Tisdag, men det känns som torsdag..
Idag har man haft ryska, samhäll, Jenny-time, god lunch i skolan, Naturkunskap, flummig idrott och tyska.. Jag tycker inte om tisdagar, då tyska är det enda roliga ämnet på hela dagen ^^
Morgonen började bra. Då Marcus och jag kom till Bänken så satt Elin och Sebastian där. Marcus dissade dock för han hade "fyskiläxa" men hur som helst så sa Sebastian en kul sak när jag klagade över något. "Tänk inte på dina bekymmer, imorgon kommer nya" sen blev vi djupa.. Fidde joinade oss någon gång också...

Usch, jag borde plugga.. men jag har ingen motivation för det... Har dock läst igenom samhällen en gång nu, men har typ franska till torsdag också ^^


Ett år går fort... Såren är inte lika djupa som förut och det är jag glad för.


Imorgon är det onsdag och projektarbetets dag :D Ska bli kul att se vad treorna hittat på x)


XOXO

Inga kommentarer: