fredag 14 maj 2010

The only exception

Idag är det fredag fast det känns som en söndag som lika gärna kunde varit lördag xD

I onsdags var dagen fruktansvärt meningsfull.. Först matte och sen historia. På matten gjorde man typ inget och på historian var det Arn ^^ Kycklingbaguette, då det var Chili Mai Thai som serverades och sen satt jag i Öppna Datasalen och skrev klart historiatalet och hoppades på att det skulle sluta regna. Det gjorde det också såsmåningom, så då bar det av ner på stan. Och jag säger bara en sak; Nässjö är den värsta staden att inte ha något att göra i. Satt på stationen i en halvtimme, men sen kom jag på att jag kan ju inte sitta på stationen till Rebecca och Sofi slutar, så det blev att gå runt på stan.. Sen vid lite efter tre så gick jag till Konsum och handlade, det är kul och handla xD Becca och Sofi ringde och sa att de slutat så de kom ner till stan också. Med tanke på att det var oroväckande nära regn så ringde jag till min syster och bad henne skjutsa hem oss. Jag fick köra ^^ Tycker synd om Becca och Sofi som fått uppleva min körning...
Väl hemma så lagade vi mat. Fläskfilé med krokretter och sallad. Riktigt gott :) Sen blev det film, Åter till Cold Mountain (självklart valde de en av mina sorgliga filmer... Fast jag har ju typ bara sorgliga filmer xD) och sen choklad och frukt :D Som avslutning på kvällen spelade vi även spel som vi efter en stund struntade hur reglerna var (fast det var efter att jag typ vunnit xD) Kul var det i alla fall :D

Igår, torsdag, sov man till 10.30 och sen blev det att fixa iordning lite (sitta vid datorn xD) Förhäxad på det och sen en lååååååååång dusch (det är underbart att vara ensam hemma, man kan duscha hur länge man vill :D) Iordningfix och sen laga mat. Folk kom vid 18.40 fastän jag sa att maten var klar vid halv.. Dålig stil. Daaans och sen kladdkaka som blev perfekt ^^ Vid 02 så borstade alla tänderna och la sig ner. Först ville Nikke sova mellan mig och Elin, men det fick han inte för Elin. Men han låg kvar ändå, då la sig Elin bredvid Johan på en annan madrass. Elin flyttade sen tillbaka och Nikke la sig bredvid Johan. Sen flyttade Nikke till en enkelmadrass och sov där xD Hur som helst så somnade vi inte förän klockan 4 eller nått och då hade Emil tröttnat på oss sedan länge och gått upp och lagt sig i min säng (vilket han INTE fick göra. MIN säng ffs!) Vi andra fyra låg och snackade en hel del om typ...sex, tjejer och killar xD Det är sånt man bara kan snacka om klockan 4 på morgonen och inte kommer ihåg ett skvatt av när man väl vaknar..
Vakna, frukost och sen stack typ Emil och Johan hem... Elin och Nikke stannade ett par timmar till, men sen stack de också.. Så nu är jag ALOOOONE! Fast de kanske kommer tillbaka xD

Nu ska jag snart kolla på Vänner och Förhäxad tror jag ^^

XOXO

Inga kommentarer: