tisdag 11 maj 2010

Cause swordfishes love you, jellyfishes love you, starfishes I LOVE YOU!

Tisdagen har bestått av tyska NP och idrott. Man hann även med ett litet miniflum innan idrotten och ett asgarv när Johanna berättade att hon och Sofi skulle representera Kristdemokraterna i SPA08:s riksdag xD
På idrotten spelades det Bad Minton ^^ och det var inte förän jag och Johanna började diskutera trafficking som det gick bra xD

Efter skolan åktes det hem och kollades på Förhäxad, sen satt jag i telefonkö i 15 minuter till SJ endast för att konstatera att jag inte visste vad jag skulle säga och att jag var hungrig. Hur som helst så kom jag fram till slut och kunde ställa lite frågor, nu vet jag vad som krävs för att kunna boka biljetterna... Iiihh!
Sen blev det gourmetmiddag, mamma Scans köttbullar och snabbmakaroner (y) Städa rummet som blev klart precis när Vänner började och sen städa köket och lite varstans medan man garvade åt Rachel, Ross, Phoebe, Joey, Monica och Chandler <3 Sen blev det även Simpsons en stund ;) Började skriva på historian men fastnade dock framför Hannah Montana, min beundran för Miley Cyrus växer då en fågelspindel kröp på henne i avsnittet som visades på Disney Channel vid 20.40-tiden xD

Kom precis på att jag inte kan skriva klart historian imorgon, då anledningen till min städning kommer komma hem till mig xD Men jag får väl kanske ta och fixa det på något annat sätt då ^^

I typ morgon är det matte och historia som gäller och sen är det HELG :D

XOXO

Inga kommentarer: