söndag 16 maj 2010

I wanna hurt you just to hear you screaming my name!

Börjar lite smått med låttextrubriker igen ^^

Söndagen har vrit helt okej.. Städat huset.. Köket var jättefint, sen bakade jag kakor xD Kakorna blev dock bäst och jag hoppas att klassen gillar dem imorgon. TAGGA :D
Sen har jag även genomfört ett vetenskapligt expriment: Hur många Dumle kan man äta innan man mår illa. Svaret är: 17 stycken.. Fast då mår man JÄTTEILLA! Så ca 12-13 stycken tror jag.. Tänk vad jag offrar mig för vetenskapen.
Har precis läst igenom alla mina blogginlägg som jag skrivit under 2010.. Mycket tokigheter ^^
Funderar på att börja plugga inför Nationella på tisdag.. Känns lite riskabelt att komma helt oförberedd, men jag KAN inte få IG :D

Ikväll kommer även mammsen och pappsen hem från Italien, jag hoppas att de har tagit kort på Julias balkong åt mig när de var i Verona...

Nästa vecka är det bara skola tisdag och onsdag, då SPA08 gör Västergötland osäkert imorgon och jag själv rockar Stockholm torsdag-lördag :D

Borde dock börja boka lite saker nästa vecka.. Point of NO return närmar sig och jag får hjärtklappning bara jag tänker på det (kan i och för sig vara de 17 Dumlena som spökar också ^^) Men seriöst, så tror jag att vi måste boka Interrail nästa vecka :P

Om en halvtimme börjar Glee :D Underbar serie <3

XOXO

Inga kommentarer: