tisdag 18 maj 2010

C is for cookie

Så många kakor som jag har ätit de här två dagarna har jag aldrig ätit förr... Igår var det ju Arn och idag är det ju massa kakor över ^^

Dagen har annars bestått av matte nationella. Precis innan provet började sa vakterna att "NI HAR INGA LEKTIONER I EFTERMIDDAG!" Först tänkte man "Fuck, då har jag tagit med gympakläderna i onödan" men sekunden senare tänkte man "WOHO" istället. Sen kom provet, då sa man inte WOHO längre.. Vi hade fyra timmar på oss, men jag tröttnade redan efter 2,5 för då började siffrorna flyta ihop och jag fattade inte själv vad jag läste, så jag gav upp! Efter NP gick jag på Bengt-jakt och han kunde inte ge mig ett bra svar så det blev lunch med Sofi och Johanna. Uttalande om dagens mat: Såsen var i alla fall god x) När vi ätit klart och kom upp för gula trappan så såg vi att Bengt stod kvar på exakt samma ställe som vi lämnat honom...en halvtimme tidigare. Tjötelitjöt med Bengt (som tog ifrån mig min sovmorgon imorgon! Bäst för dig att jag kan halvsova på tåget till Stockholm på torsdag Bengt Kock!) Sen pratade jag även lite med min ryskalärare och sprang på min franskalärare, så nu är allt fixat till torsdag-fredag.. Funderar dock på att låna en bok på engelska också, så jag gör nått vettigt x)
Sen så bestämde jag mig för att våldgästa Johanna. Så vi traskade bort till hennes lägenhet och dumpade oss i sängen som tror att den är en soffa ;) Där kollade vi på massa tv; typ Ellen, America's best dance crew och Vänner plus att vi kollade på bla Charlie the Unicorn på Boris ^^ Vi åt även kakor 0.0 Hur som helst så ibland blev det skratt så jag fick ont i magen (jag vill ha en blå eller rosa enhörning xD) Tack för att du ville vara barnvakt åt mig Johanna, det var skööj ^^

Ring ring! Hello? Ring, ring! He-he-helloo?

Väl hemma så blev jag riktigt extremt trött, men efter mat i magen, en kopp te och sisådär fyra kakor så blev man fit for fight och har nu skrivit ungefär halva svenskan ^^ Funderar dock på att läsa lite eller kolla film x)

Imorgon är det onsdag och jag har NATURKUNSKAP :D Alfie ^^ Ska även ha utvecklingssamtal, det ska faktiskt bli sköööj xD
Imorgon ska det även packas inför resan till 08-land :)


Have a lovely evening xD

XOXO

Inga kommentarer: