onsdag 26 maj 2010

All the crazy shit I did tonight

Idag har det varit studiedaaag och den har spenderats i Jönköping tillsammans med bästis-Elin ^^ Elin shoppade tills hon inte orkade mer medans jag önskade att jag verkligen hade mer pengar, då jag inte kunde köpa något xD Dock så unnade jag mig både fika och en sub på Subway ^^ Fikat var väldigt mumsigt, Cheesecake och en latte (jag har blivit hasselnötslattenarkoman)

Jag har även blivit intervjuad och fotograferad av Hasse Edberg (SMTs Forserumsreporter) och glömde såklart att fråga honom om SMT är intresserade av att få resereportage (marknadsföra Eurotrip är alltid bra ^^)

Imorgon blir det skola igen med bland annat möte, debatt och förhoppningsvis två muntliga nationella.

Vänsterpartiet är emot friskolor... Är någon förvånad?


XOXO

Inga kommentarer: