onsdag 19 maj 2010

Söks: Kakavgiftning...

...I should visit one 0.0

Onsdagen började med att klockan ringer 05.30. Min första tanke "Dumma Bengt som tar ifrån mig min sovmorgon". *Muttermutter* och upp ur sängen.
Skolan började då vid 8.15 istället för vid 09.55 och tillsammans med treorna fick jag göra en NPhörövning, då vi fått lyssna på en steg 4 förra veckan. Lovely! Vid 8.55 var jag fri och gick till Öppna.
En timme senare hade vi matte.. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, men nått var det nog ^^
Lunch där det bjöds på "Himmelsk köttfärsröra" aka makaroner och något som var misstänkt likt resterna från måndagens CCC, som vi tyvärr missade *fniss* Kaffe på det och sen var det dags för mig att skiljas från Becca, Sofi och Johanna för att bege mig till Naturkunskapen och Ralf/Alfie (vilket man nu föredrar ^^) Det där var en enda stor minneslucka.. Men vi gick inte ut i alla fall ^^
Utvecklingssamtal som gick bra och sen skulle jag gå ut till bussen vid 14.15.. När jag skulle ner för gröna trappan hörde jag ett skratt som lät misstänksamt likt Sofis och gick därför till Trädet. Det VAR Sofi som satt och hade tyska med Becca och Emma. De höll på med en talövning så jag joinade dem och satt och pratade tyska. Det var askul :D

Hem, kolla Förhäxad och sen äta. Sen klockan 17.15 har jag suttit och skrivit på svenskan och skickade in den precis innan jag började skriva här. Har också irrat omkring i huset för att hitta väska och bestämt klänning som ska med till Sthlm.. Det blev min blåa, om någon bryr sig ^^

När jag kommer hem så ska det BESTÄLLAS massa grejer ^^ LOVELY!! (It scares me 0.0)

Alla som läser det här får ha det kalasbra, oavsett var i världen de kommer befinna sig de närmsta dagarna :D

XOXO

Inga kommentarer: