fredag 28 maj 2010

Now she's ripping wings of of butterflies

Fredagen har varit härligt meningslös ^^

På ryskan redovisdes det om Leo Tolstoj, brev lästes upp, utvärderades om kursen och det fikades ^^
På svenskan hölls det ett "tal" som var jätteplanerat och inte alls improvoserades ^^
På engelskan hade jag och Ida speaking, så nu är NP över :D Resultatet får man vara nöjd över xD
Lunch och fredagsfika samt prat om kompisar ^^
På Projektarbetet så planerades det lite, men vi lyckades även komma ifrån ämnet..som vanligt ^^ Trodde även att jag tappat bort min penna, men den låg i skåpet x)
Sen var det matte...jag var extremt nära att somna och Yousef lät oss sluta tidigare.

Sen så har jag och Johanna även gått omkring och sjungt: BADABABADABABARA! Likey likey ^^

Känns som jag har skrattat åt något idag... men kommer inte ihåg vad!

Nu är det bara två veckor kvar till sommarlovet :D

Jag har även varit duktig och städat rummet lite halvt... Nu ser man i alla fall att det finns ett golv och min skrivbordsstol/säng är inte längre bombaderad av kläder ^^

Det var dagen det ^^ Vad helgen har att vänta får vi se, men det blir antingen Rix FM festival eller ESC (fatta att Anna Bergendahl inte gick till final! Detta får mig bara att heja MER på Salem ^^). Beror på vädret ;)

XOXO

Inga kommentarer: