söndag 30 maj 2010

I'm done tipping on my toes

Gårdagen bjöd på plugg, meningslöshet, stress och change of mind.

Försökte få tag på Elin hela dagen, men misslyckades. Vid 16.30 tiden ringde hon mig och vi pratade om vi skulle till Jönköping eller se ESC. Hon skulle höra med resten och vid 18.05 ringde hon igen. Vi bestämde då för att åka in till Jönköping vid 19.05. Vid stationen så såg vi dock att det redan var väldigt hög alkoholkonsumtion på vissa och utan killarna som skyddar oss från allt ont var vi inte så sugna på att åka in, så vi åkte till Konsum och köpte godis sen bar det av till Elin. Där satt vi först framför Youtube och sen blev det pizza som hennes föräldrar hämtat. Tio i nio bänkade vi oss framför tvn och njöt av ESC ^^
Tyskland vann, det var skoj. Bra låt och sen är det nog bra för tävlingen att ett av the big four vinner ^^ Mina favoriter var, förutom Tyskland, Belgien, Cypern, Azerbaijan och Rumänien :D det blev även ett skrik från min sida första gången Alexander Rybak kom i bild. Han är så charmig ^^

Idag blir det naturplugg och historiatalsinövning. Men först ska jag spendera lite kvalitetstid med min bok och leta ESC låtar på Spotify

XOXO

Inga kommentarer: