lördag 15 maj 2010

Hej, det här Emmy, jag kan inte ta ditt samtal just nu för jag är upptagen med att ha tråkigt...

Här sitter jag och tråkar ihjäl. Hade hoppats på att Folk ville hit ikväll igen, men det ville de tyligen inte. Så nu sitter jag och kollar på Magi på Waverly Place filmen på Disney Channel. Selena Gomez är underbar, efter Miley är hon nog min favoritkandidat till person som jag SÅ vill va bästis med ^^ Demi Lovato kommer på tredje plats xD

Igår var också en tråkig kväll.. Hade "en mans party" (skuttade omkring till hög musik helt själv) och kollade på Edward Scissorhands. Tim Burton <3
Kollade även på alla tre "Charlie the Unicorn" filmerna om man så kan kalla de för filmer x)

Nähä.. Nu ska jag ta och äta upp min sista kladdkakemuffin (gjorde 8 st i ren plågsam smärta över att vara ensam en kväll till) och engagera mig i filmen xD

XOXO

Inga kommentarer: