torsdag 22 juli 2010

Kommer inte på någon rubrik ^^

Idag är det torsdag och det har sålts jordgubbar i Jönköping. Det var segt dock, helt dött på stan så jag och Ida (som stod och sålde på Hamnplan) smsade med varandra istället. Vi kom fram till att Alf borde lärt oss mer om nyckelpigor i NkA xD När klockan (äntligen) blivit två så slutade jag och det blev en sväng till närmsta bankomat för att kolla hur mycket pengar jag hade på kortet. Jag harde drygt 6.500 så jag sprang till Din Sko och köpte ett par skor för 99 kronor :) I'm in love. Sprang även till H&M och köpte en..hmm...vad heter det..? Någonting som säkert är för mobilen men som jag kommer ha kort och pengar i xD Gick även till Wayne's och tog en latte, storlek stor. Glömde så klart att säga att jag ville ha med den så jag fick en fin porslinsmugg, så det var ju bara att sätta sig ner, missa tåget och dricka upp kaffet. Mums på Wayne's latte! Så tjockt skum.. I löööv skum ^^ (Dock så var det kanske inte så smart att dricka en latte när man i själva verket var vrålhungrig.. Det kändes extremt tomt i magen när jag cyklade hem i alla fall)
Sen bar det av hemåt. Väl hemma har jag inte gjort någonting förrän fram till nu då jag lagat mat. Det blev något som jag inte kan stava men även kallas för stor couscous, broccoli och champinjoner. Vegetariskt (y) Det brukar bli vegetariskt när mamma och pappa inte är hemma och lagar mat till mig.. Kanske för att jag inte har tålamod för kött, fisk eller kyckling xD

Mamma och pappa åkte iväg till Malta idag, kommer hem på söndag och själv taggar jag inför lördagen då det är dags för Björn Rosenström på Björnholmen :D Sen på måndag ska jag baka ostkaka och på onsdag...hmm... någonting händer på onsdag, men jag kommer inte ihåg vad xD


HA DET BÄST :D (okeeej, lite överdrivet positiv kanske...)

xoxo

Inga kommentarer: