lördag 17 juli 2010

I'm gonna burn it down

Okej.. Ska sammanfatta dagen (eller i alla fall tiden mellan klockan 9 och 10) med tre videoklipp...










Förutom sålt jordgubbar i oväder så har jag idag....inte gjort så mycket ^^ Kollat på Sleepy Hollow med mamma är väl det mest meningsfulla xD

Igår så var det också jobb som gällde. Sen på kvällen spelade jag, mamma och pappa monopol. Pappa vann, men jag tror att han fuskade x) För övrigt så sålde jag jordgubbar till någon som jag misstänkte var Bo Zander, ända tills jag beskrev honom för nyss nämnda monopol-motståndare. Då visade det sig att det istället för sossen Zander var ex-SAFEiten Berndt Hultberg (tror jag). Och då fick jag lite dåligt samvete. För Hultberg var ju den som satte sig emot hela SAFE när beslutet om Rosenholms högstadie skulle fattas, så tack vare honom (typ) har Forserum kvar sitt högstadie (inte för jag berörs så mycket av det, men det är bra ändå :P) så vi tycker inte lika illa om honom som alla andra (röda) politiker i Stalingrad... Men hur som helst så var väl det lite skojigt ^^

xoxo

Inga kommentarer: