måndag 12 juli 2010

Jag dog xD

Två små barn (troligtvis syskon) står framför jordgubbsståndet.
Liten pojke: Är det svenska jordgubbar?
Liten flicka: Näääe, de är från Forserum xD

Pappa när han hör denna lilla historia: Näe, det är klart. Forserum ligger i Nässjö Kommun, den sista kommunist diktaturen i Europa. xD

Igår så var det söndag. Msnkonferensen var ungefär det meningsfullaste som skedde under dagen. Annars så satt jag (inomhus för att kunna använda huvudet någolunda) och läste och kollade film. Bestämde mig även för att spendera natten på luftmadrass ute på altanen. Underbart var ordet!

Måndagen började klockan 06.00 då mobilalarmet ringde för att jag glömde att stänga av det. Några väl utvalda ord senare så slängde jag mig på luftmadrassen, vände mig om och sov 5 sekunder senare. Vaknade inte förrän vid 9 då klockan ringde igen. Snurrade runt i sovsäcken och föll ner från luftmadrassen, krälade mig till stolen där mobilen låg, stängde av alarmet och krälade mig ut ur sovsäcken. Sen gjorde jag väl ungefär ingenting fram till klockan 12.30 då det bar av till den stora staden Nässjö för att jobba. En Elin, en Rebecca och x-antal liter jordgubbar senare så slutade jag och väntade på tåget i 1 h o 21 min. Underbart att SJ ställer in tågen som passar mig på sommaren, jag menar, först 14.20 och nu 18.20 vad är det för ondskefull värld jag lever i?????

Dött av värmeslag har jag gjort idag också.. Sjukt varmt! Och så var det något smarthuvud som satt upp bakstycket på jordgubbsståndet också, så det blev rätt så instängt!

Mitt liv känns så intressant just nu xD

xoxo

Inga kommentarer: