lördag 24 juli 2010

Dagens laughing out loud


Satt och lekte lite på wikipedia och kom in på Inkariket.

Voilá inkarikets flagga:
Påminner inte den här flaggan lite om en annan flagga? Jo, så jag misstänker starkt att inkaindianerna var ännu mer välutvecklade än vad vi vet att de var. De hade ju tydligen Pride-festivalen xD

Nu har det gått en bit på sommarlovet. Igår var min sista arbetsdag då det inte blev något idag. Som alltid när det gått för lång tid på sommarlovet så börjar jag nu sakna skolan (okej, det gjorde jag redan efter en vecka, men ändå) och självklart SPA08, probably the best class in the world. Har ju träffat några stycken, men inte alla ^^ Imorgon, söndag kommer Johanna dock tillbaka till civilisationen i Nässjö... WELCOME BACK :) Det har varit fint väder hela sommaren, men dagarna innan hon kommer så regnar det såklart. Lovely indeed ^^

Jaja, nu ska jag sluta svamla omkring ^^

HOLMEN IKVÄLL :D

Byebye

Inga kommentarer: