fredag 23 juli 2010

Det är dags för Fredagsmyyyyyyys!

Hej hopp i blåbärsriset! Här sitter jag och fredagsmyser ^^

Idag har jag varit i Jönköping och jobbat. Trodde aldrig att jag skulle få nytta av mina ryskakunskaper, men idag så hade jag tydligen det. Kom fram en person och frågade vad mina jordgubbar kostade (på engelska då ^^) och jag svarade 35. Sen så hörde jag att personen pratade ryska med sina kompisar, så jag frågade (dum som jag är): Are you from Russia? Och de svarade ja. Dum som jag är så sa jag att jag pratade lite ryska och då började de babbla på som bara den på ryska. Jag står där, ler fånigt och säger da, da. Sen så fick jag identifiera pengar, det var norska, svenska och euro. Det var hyfsat enkelt att förklara det i alla fall xD Sen innan de gick så blev jag fotograferad med en av dem (som var något år yngre än mig kanske). Lovely. Resten av dagen spenderades med att frysa baken av mig medan jag fortsatte sälja jordgubbar. Vid 14.30 kom Mikael och det var dags att plocka ihop, jag smet från ihopplocket och gick istället till Malmborgs och köpte en latte. Det var efterlängtat. Sedan bar det av hemåt och som vanligt åkte jag med Mikael till Axlarp där min cykel stod. Trampade hemåt i en rasande fart. Var hemma i två minuter innan jag kickade igång Gumman och åkte fram till Forserum. Beställde en pizza innan jag gick till Konsum och köpte godis och två små flaskor läsk. När jag var klar där gick jag och hämtade pizzan och åkte hem. Köra moped 6 km med en pizzakartong i knäet är kanske inte det mest optimala, men det gick ^^
Väl hemma så åt jag (döh!) och lyckades på något vänster trycka i mig hela pizzan. Lite sång på det och nu sitter jag och chillar med en påse Ahlgrens bilar och lite musik (Björn Rosenström mest, måste ju tagga ^^) Målar även naglarna. Har hunnit med 5 st än så länge, vilket betyder att vänsterhanden är röd medan högerhanden är...nagelfärgad ^^

Bra att du har styckesindelning Emmy ^^

Dagens applåd till Niklas Maukonen som nyss svarade på smset jag skickade till honom igår runt 15 tiden...


Thomas DiLeva kan gå och försvinna med sin läskiga reklam på Spotify!!!


SO LONG SUCKERS!
Пока

Inga kommentarer: