tisdag 27 juli 2010

DoWahDiddyDiDiDamDiDiDu

Tisdag idag.
Dagen har bjudit på packning och en tripp till Nässjö, där man fick sällskap av Johanna då färdkost skulle inhandlas. En sväng till Hemmakväll och Konsum, sen blev det även Apoteket och Bokia. Nu är vi båda två redo för att åka iväg imorgon ;) Sen så har jag som sagt packat. Det blev en del panikattacker, men nu är jag i princip klar :D 10 kg väger väskan nu, så jag kan shoppa loss 5 kg till xD Sen har jag försökt att låta bli mitt godis, men det går inte så bra.

Igår så bakade jag ostkaka tillsammans med min faster och den blev smaskig. Men oj, vad omständigt det är att göra ostkaka, men kul var det och jag ska försöka en gång på egen hand när jag kommer hem. Annars så hände väl inte så mycket igår. Började kolla på Sweeney Todd för lite uppladdning. Anledningen till varför det blev just den filmen är för att det är den enda filmen jag har som utspelar sig i någon av städerna... Eller, Finding Neverland kanske gör det också :P

Hur som helst. Så som jag känner mig så kommer jag inte ha några problem med att sova i natt ^^

See ya!

Inga kommentarer: