onsdag 17 februari 2010

Things that bothers you, never bothers me

Bra- Bättre- Emmy xD

Idag har jag varit en duktig flicka. Det första jag gjorde när jag vaknade var att baka Scones till frukost. Det var mums. Efter en stund så bakade jag muffins som blev underbart goda. Det blev chokladmuffins med riven blockchoklad i smeten. Längst ner i formen la jag även i blockchoklad och sen riven choklad på toppen.. Chokladmuffins var det ju ^^ Sen har jag även lagat mat xD Där emellan har jag inte gjort något ^^ Just nu är det i alla fall OS och Anja Pärsson var bara några meter från silvret i Störtlopp när hon kom fel i backen och ramlade riktigt, riktigt otäckt. Nu hoppas vi på framgångar för Anna Olsson i damernas åkaskidorfortsombaraden-tävling ^^ och Emil Jönsson i herrarnas tävling^^

So long suckers ^^

Inga kommentarer: