fredag 12 februari 2010

Åååååååka Pendeltåg.

Funderar jättemycket på Plan A inom Projektarbetet. Vill verkligen göra det..

15 dagar med valfritt resande kostar 3008 kr.
22 dagar med valfritt resande kostar 3325 kr.

Hittade en sida där man kunde söka tidtabeller. T.ex Nässjö-Krakow. Sen kunde man få fram tider, byten osv. Sen var det bara att fortsätta Krakow-Berlin, Berlin-Paris, Paris- London. Enligt mina undersökningar är det smidigt att åka tåg på kvällen/natten i och med att det tar lite tid och där med kan man sova på tåget och slippa logikostnaden till viss del. T.ex Nässjö-Krakow tog drygt ett dygn. Då är man framme i Krakow runt kl 9-10 följande dag och kan då åka till Auswitz och sen på kvällen framåt 20 går tåget mot Berlin. Kan till och med sträcka mig så långt att jag kan offra Paris endast för kostnadens skull, den franska huvudstaden är inte billig.. Damn it! Kom precis på att jag glömde Rom... Gaaah!

Ge mig 23/2 och KLF-tid!

Inga kommentarer: