fredag 19 februari 2010

I feel so untouched and I want you so much

Droglåt just nu: Brick by boring brick- Paramore :D It's awesome.

Idag sov man kanske lite länge. Masade mig inte upp ur sängen förän 11.50, men det hade kunnat vara värre. Jag förtjänade att sova länge ^^

Dagen har bestått av datorn och sen så engagerade jag mig även i Wuthering Heights en stund. Har säkert läst 40 sidor nu :D

Idag fyller en underbar människa år :D Grattis Elin :D Imorgon ska hon få en jättefin present som jag har skrivit alldeles själv. Den heter My life would suck without you och går ut på att Marcus blir vampyr. Logiken är enkel; Elin gillar vampyrer, Elin gillar Marcus= Marcus blir vampyr ^^ Elin var med i tidningen idag. På frågan Vilka tre saker tar du med till en öde ö blev svaret: Pojkvännen, målarblocket och mobilen. MEN TACK SÅ MYCKET FÖR DEN! Men jag smsade henne och bad henne skicka ett sms innan hon och Marcus sticker iväg till den där ön xD


Hur som helst så händer inget i mitt liv just nu. Eller, imorgon blir man ju av med bandyoskulden också (kom på ordet bandyoskuld helt själv ^^) då det bär av till Nässjö för att kolla på IFK-BoIS. Det ska bli skoj. Tåget går 11.26, matchen börjar vid 13, så det var väl mindre bra. Men jag anser att det är lite riskabelt att ta tåget som är uppe i Nässjö vid 12.40.



So long suckers!

Inga kommentarer: