torsdag 11 februari 2010

I used to rule the world. Seas would rise when I gave the word.

Torsdag. En smärtsam dag kvar till lovet.

Dagen har varit helt okej.

Tyska: Ännu en gång satt jag och jobbade med det vi skulle göra medan jag förbannade resterande 28 personer som inte hade vett att verken jobba eller hålla käft (Marika är undantag, då hon också jobbade). Skyller allt på Bengt som lämnar 30 människor i ett klassrum bara för att folk är så kinkiga så att de måste ha betygsnack ^^

Engelska: Först info av Marika om årsboken och en flummig studentmössa (känns surrealistiskt att det är VI som ska pröva ut mössorna i höst 0.0) sedan Powerpointfixning med Ida. Tyvärr saknade vi en gruppmedlem då Mikaela var sjuk :( Men vi klarade oss ändå. PP blir underbart romantisk då både Ida och jag själv tyckte att det var ett toppentema för miss Emily Brontë.

Hål som fylldes ut med lunch och drömmande planer om vårt Projektarbete. Funkar inte plan A så har vi en awesome plan B och en något mindre bra plan C ^^

Samhäll som var ungefär 75% flum och 25% arbete, vi bättrar oss. Började med att planera en undersökning. Arbetar med Sofi och Johanna (kors i taket). Efter några minuters hyperventilering och småfniss så tog jag mod till mig och ringde Bo Zander från Sannas mobil. En entoning röst sa: Vem vill du ringa? Jag svarade med ungefär samma entoniga röst: Bo Zander. Entoning röst sa: Vill du ringa Bo Zander? Jag svarade: Ja. Samtalet kopplades innan samma entoniga röst sa: Bo Zander har besök åter kl 17 (fast vi tror att han i själva verket smider onda planer).

Sen var det kompledigt från franskan också dför de som var med i Växjö. Vilket innebar att Nikk och Jojjo hade franska medan jag och Mac slapp. Kunde inte låta bli att sticka in huvudet till fransoserna och säga Au Revoir ^^

Kvällen har spenderats med att plugga ryska, läsa svenskan och korrigerat historiauppsatsen. Nu blir det lite repetition av ryskan innan det blir att schlafen :D


So long and goodnight

Inga kommentarer: