söndag 7 februari 2010

Have you heard the news that you're dead.

Helgen har varit extrem lugn so far.

Igår städade jag rummet (det behövdes 0.0), kollade på några Förhäxadavsnitt och så blev det självklart Melodifestivalen. Programledarna gjorde ett helt okej jobb. Bästa låt var Salem Al Fakirs Keep on walking och Pain of Salvations Road Salt. Mums på båda två. Ola var helt okej, men han förtjänade endast en plats till Andra Chansen, men röstar hela Sveriges befolkning mellan 10-14 på Ola så är det inte mycket man kan göra åt saken. Sämst var Jenny Silvers låt, som jag har totaltglömt namnet på. Hur som helst så var den konstig 0.0

Söndagen har än så länge ägnats åt att ligga i sängen och kolla på två Förhäxadavsnitt. Är nu klar med första säsongen och har sett ett avsnitt på andra. Jag hade för mig att Andy dör i tredje, men han dör tydligen i första säsongen. Så enormt sorgligt. Grät som bara den (det är seriöst något fel på mina tårkanaler, gråter för allt hela tiden :O). Jag tycker ju att det ska vara Prue och Andy 4ever. *snyft* Undra när Cole kommer in i serien... Hur som helst så är har Dan kommit in nu, men jag gillar inte honom i och med att det är Piper och Leo 4ever. Men när man vet hur det blir så gör det inte så mycket xD

So long suckers!

Inga kommentarer: