onsdag 10 februari 2010

I don't wanna be friends

Dagen har varit helt okej för att vara onsdag :)

Matteprov då vi fick veta provresultatet. Både jag och Johanna var övertygade om att det skulle bli ett betyg med två bokstäver (nej, inte VG ^^) och skrev redan innan någon av oss gick ut till Yousef in omprovstiden i våra kalendrar. Johanna gick ut först och kom in helt lugnt. Hon fick G :) Sen gick jag ut med fler fjärilar i magen än som jag hade svalt en sommaräng. Fick 20 poäng, G var 21 men på något konstigt sätt fick jag G ändå (klagar inte direkt). Hade klarat Andrisarna galant, men mer eller mindre totalmisslyckats på paranteserna. När jag kom in i klassrummet gjorde jag ett glädjeskutt innan jag satte mig :D

Historian var skoj as usual

Naturkunskapen då vi fick göra massa labbar. Jobbade med Sandra och vi var så klart extremt jättebra :D Vi knäckte energiprincipen, då vi fick 103% som verkningsgrad. Booooyah! Visade för (R)Alf vad vi kommit fram till och att vi trodde att det var fel. Han kollade i genom våra uträkningar men hittade inget fel så han skrattade bara åt oss. Sandra och jag hoppas ju nu på Nobelpriset i Fysik ^^

I Forserum hängde jag med Elin hem till Lägenheten (för sista veckan, sen flyttar hon tillbaka till huset igen) där vi asgarvade åt gamla minnen

Kvällen har spenderats med tyskan. Jobbig text -.- Sen har jag renskrivit mitt brev till Inga för 771:a gången och även fixat en (assnygg ^^) bild på mig själv. Har även kollat i genom ryska glosor. Känns som jag knappt har tid att sova. Men det är snart looooov :D


So long suckers

Inga kommentarer: