söndag 21 februari 2010

Je veux ton amour, I don't wanna be friends

Sverige tog tydligen två medaljer (guld och brons) i det som Anna Haag tog silver i i fredags. Dock blir det inget We are the champions inlägg då jag inte såg loppet och där med inte kan analysera det xD Men bra kämpat Marcus Hellner och den andra snubben xD

3 guld
1 silver
2 brons

Det är bra :D

Igår så förbannade man först snökaoset och konstaterade att man kanske inte var så sugen på att gå på bandy trots allt. Sms till Sofi och sedan svar där hon höll med. Visade ju sig senare att matchen blev inställd och det går rykten om att samma sak gällde alla tåg.

Vid klockan 17 var jag trött på att sitta hemma så jag bad pappa skjutsa fram mig till Elin där man tillbringade 1,5 timme innan vi åkte till Konsum för att köpa godis och choklad, sen stallet där jag hjälpte till och fodrade hästarna (en höll på att äta upp mig!) och sedan bar det av till Marcus för att umgås med honom och Niklas. Det var nice. Melodifestivalen (Y) Blev dock lite besviken över att Erik Linder inte gick vidare (betyder Kenneth Gärdestad INGENTING för er Sverige???)
Sen blev det Knappnytt. We love Knatten och CP-Knatten. Störtsköna. Jag vill ha en tröja där det står "Sitt ner, håll käften och lär dig använda kommatecken" Lovely!

Vid halv ett-ett lämnade vi Mac och gick ut i snöstorm. Det var kallt och både jag och Elin såg ut som snögubbar när vi kom hem. Tjöt fram till klockan tre då vi somnade och sen vaknade man vid kl 7 av att Carin (Elins mamma) lät xD Elin stängde till sin dörr och vi somnade om. Vaknade vid 10 av att Kjell (Elins pappa) borrade där nere. Dags att gå upp xD

Just nu lyssnar man på musik och bara tar det lugnt. Funderar på att engagera mig i skolarbete, men jag kollade faktiskt på Naturkunskapspappren lite innan. Min hjärna blev överarbetad. Kanske är bäst att jag tar en paus ^^

Skola imorgon. Ganska kul att se lite människor igen ^^ Bussen kommer säkert att vara totalförsenad med tanke på snön. Ryktas om att en snöstorm är på väg. JAG VÄGRAR HA STRÖMAVBROTT!!

So long suckers!

Inga kommentarer: