måndag 22 februari 2010

Take my hand, we'll make it I swear.

Måndagen har bjudit på många skratt.

På morgonen satt jag med Elin i NV's datasal, sen efter en liten stund kom Nikk, Mac och Fidde då deras engelska blivit inställd. De joinade oss och sen spenderade vi ca 1,5 timme med att sitta och garva åt olika saker (okej, kanske inte så länge som 1,5 timme, men nästan ^^)

Sen gick jag upp til skåpet och hämtade böcker. Efter några minuter bar det dock av till C-huset igen då Naturkunskap stod på schemat. Jag våldgästade dock datasalen först för att fråga Lutten om jag fick låna hans biologibok, det fick jag :) (taaack Luttlutt :D) På naturen satt vi i samma datasal som jag suttit i hela morgonen och "jobbade" (dvs planerade projektarbetet) vi kom fram till att våra föräldrar bör släppa iväg oss. Johanna har bott själv i 1,5 år med allt vad det innebär, jag är 18 och Sofi kommer att åka med en 18-åring xD Då jag redan har gjort upp småplaner så blev jag utnämnd till reseledare, vilket betyder att Johanna och Sofi INTE kan stänga in mig i en gaskammare ^^

Mat då kön var 75 meter lång och det tog en kvart innan vi nådde maten. Vi skyller allt på Sven xD Tio minuter på oss att äta... Uppskattas inte. Stress till C118 där det blev historia med film om Yngsjömorde. Huu..

Franska där kärleksdikter skrevs <3 Sedan hemfärd :)

Johanna hatar smålännskan med våra flöa, knöa och andra UNDERBARA ord :D

So long suckers :P

1 kommentar:

Vince sa...

Om svenska är ologisk i sig, är småländskan tre gånger värre XD

VILL HA KLF-TID :B
Och vi kommer nog på nåt gällande "practical-jokes-involving-Johanna-and-Sofi-laughing-at-Emmy", believe it ^^