tisdag 16 februari 2010

I don't mind it, I don't mind at all

Jag har insett att min senaste kyss: Skedde i somras och skedde egentligen i ren desperation
Jag lyssnar på: Just nu är det något program om Hitlers München på tvåan ^^
Jag pratar: Ofta, mycket, snabbt och ofta på olika språk ^^
Jag tycker om: Alla mina kompisar och Kaffe Latte
Jag avskyr när folk: Folk går bakom ryggen istället för att säga något face to face
Min bästa vän är: Får man bara välja en? I så fall; Elin <3 (och Marcus och Niklas osv)
Min första vän heter: Jonas Borg ^^
Kärlek är: Något jag inte har någon som helst tur med
När jag borstar tänderna: Är jag glad, I <3 att bortsa tänderna
När jag lagar mat: Låtsas jag att jag är med i ett matlagningsprogram och pratar engelska med mig själv samtidigt som jag berättar vad jag gör ^^
Det sexigaste yrket är: Något riktigt smart x)
Det är charmigt när: Man ler med hela kroppen, speciellt ögonen
Jag är rädd för: Döden, framtiden och spindlar
Den värsta känslan är: Ångest över att man ska ta studenten snart..
Den bästa känslan är: När man känner sig älskad och omtyckt
Jag är bäst på: Att vara mig själv
Jag är sämst på: Att flörta med killar xD
Om jag va ett djur skulle jag vara: Något graciöst, typ en svan eller flamingo
Jag kommer alltid att vara: Mig själv
Det finaste som finns är: Ett par riktigt vackra ögon, Lillsjön i solsken med kompisarna, solnedgångar i Falkenberg
I sommar: Jag hoppas på att jobba och vill verkligen tågluffa xD
Sist jag grät var: Förra veckan när jag kände att jag inte hade någon tid för något annat förutom skolan och knappt det.
Jag kan: Lite om mycket
Jag kan inte: Räkna matte
När jag vill tänka går jag: Till mitt rum
När jag bakar så bakar jag: Kladdkaka, äppelkaka, kakor eller något annat. Vill göra en Glace au Four någon gång xD
Min mobiltelefon är: söt när den sover
När jag vaknar på morgonen: Vill jag inte lämna mitt täcke
Innan jag går och lägger mig: Ser jag på film eller läser
Just nu tänker jag på att: Jag ska ha OS på istället för grejen om Hitler ^^
Idag har jag: Varit i Nässjö och fikat + färgat håret
I morgon kommer jag: att fixa naturkunskap, läsa, kolla tv, leka med datorn ^^
Jag vill verkligen: Veta om jag har en baldejt eller inte -.-


Och JA! Jag har tråk xD

Inga kommentarer: