måndag 8 februari 2010

I dreamed I was missing. You were so scared

1. Historia is still runner for favoritämne
2. Jag vill att det närmsta 1,5 året ska gå lååååååångsamt. Vill inte ta Studenten. Inte just nu i alla fall, allt kan få vara som det är (med några småjusteringar ^^)
3. Jag blir galen på kärlekstemat på franskan.. Påminner mig bara om...dåliga saker
4. På söndag är det den hemskaste dagen på året. Alla Hjärtans Dag, en dag som är påhittad för att alla kära människor ska känna sig lyckliga och alla singlar ska vara förtvivlade och deprimerade. I och med att jag tillhr kategpri nummer två kommer jag att köra Linkin Parks "Valentines Day" på repeat samtidigt som jag inte lämnar min säng om jag inte är tvungen.
5. Har jag sagt att Salem och Pain of Salvation var bäst i lördags? Om inte, Salem och Pain of Salvation var bäst i lördags ^^
6. Jag fullkomligt skiter i Biologisk Mångfald -.-


So long suckers!

Inga kommentarer: