söndag 26 september 2010

You can see my heart beating

Har inte skrivit sen i tisdags, men inget vettigt har hänt så..

Igår så satt jag och funderade på om döden var lika tråkig som en lördag då inget händer. För i så fall vill jag inte dö...Tänk att ha så tråkigt i all evigheters evighet.. Nä, då hoppas jag hellre på ett party i himlen xD Hur som helst så satt jag vid datorn och skrev meningslösa saker på Twitter. Helt plötsligt hade jag gjort upp "pizza plans" med Johanna och Sofi. Så det bidde att åka upp till Nässjö och käka pizza på Jamaica. Där satt vi i nästan två timmar innan vi gick vidare mot Hemmakväll. Sen var jag tvungen att åka hem i och med att sista tåget går 21.20 *muttermutter*. Väl hemma bidde det datorn igen.

Idag så har jag läst det kapitlet jag hade kvar i Slumdog Millionaire och skulle börja på med religionen. Jag vet inte varför, men alltid när jag drar igång och läser religionen så somnar jag. Så även idag ^^ Kanske inte ska plugga på ställen där jag kan somna, så som fåtöljer och sängar ^^

Just nu kollar jag på "Drömkåken" av någon konstig anledning (okej, finns inget bättre på dumburken just nu och den är ju nästan lite småkul)
"Jävla klimaktieriekossa" xD

xoxo

Inga kommentarer: