måndag 20 september 2010

That's alright because I like the way it burns

I brist på annat så slänger jag in ett blogginlägg här ^^

Igår kväll cyklade jag fram till Forserum för att spendera kvällen hemma hos Elin :) Där satt vi och tjötade, åt popcorn, kastade popcorn på varandra och så kollade vi på film. Hocus Pocus. Underbar film x) Det var ett tag sen jag såg den också så då blev den bara ännu mer underbar :D Sen så kollade vi in valvakan lite också så klart. Sen när vi var trötta (runt 23.20) så trampade jag hemåt igen. Hemma 23.48 och direkt på med tv:n. Det var klart. Alliansen hade segrat, men SD kommit in och dessutom blivit vågmästare.. Det ska bli intressant och se vad som händer nu...

Idag har det varit studiedag. Har dock inte gjort så mycket. Klev upp 9.05 för att jag visste att jag skulle plugga. Började dock inte plugga förrän vid 16.50... Hehehe.. Satt och spelade piano innan ^^ Det är kanon när mamma har en sådan liten dator, för det går kolla upp ackord på datorn och sedan ha datorn på pianot medan man spelar (y)

Imorgon är det skola igen.. Känner dock att det finns risk för att dagen kan bli meningslös. Klassråd, Idrott och Natur.. Hehe ^^

Jaja... Nu börjar snart Halv åtta hos mig :)

xoxo

Inga kommentarer: