torsdag 30 september 2010

Just like a papercut

Veckan har varit meningslös, ja!

Måndag: Vanliga lektioner :) Carro dissade mig på franskan så var ensam stegfemma... Men överlevde. Engelska, diskussion av Slumdog ;) religionsprov och tyska...

Tisdag: 8.15 bussen med Nikk (Y) Sen Aulan för att lyssna på den tråkigaste halvtimmen i mitt liv (fast det visste jag ju inte innan) och sedan trängas med massa andra i matsalen för yrkesinfo. Fick reda på att man måste vara 20 för att få sommarjobba på Turistbyrån! MEN HALLÅ! Jag är 19 år och 6 månader nästa sommar! ÄR ETT HALVÅR SÅ NÖDVÄNDIGT???????
Sen idrott och slut vid 12 då det inte var någon natur. Satt dock i skolan till klockan 13 för att vänta in en buss....och irritera Johanna, Sofi och Becca ^^ Sedan mot Forserum och Konsum för att inhandla After Eight. Hem och baka kladdkaka...

Onsdag: Brinellmaran. Satt ute i skogen och hade det mysigt tillsammans med de där tre som jag gör allt annat med x) Vi hade laddat rejält med filtar, brassestolar, kaffe, te, saft, kladdkaka, kakor, vantar och säkert något mer. Det var riktigt kul att kolla på när alla gick/sprang förbi. En kul händelse var när Krister kom i bil för att se om vi var där vi skulle va. Grejen var den att det bara var Becca och Sofi som skulle vara där. Så när Krister fick se mig och Johanna i baksätet så blev han lite förvånad, men sa att det inte gjorde något att vi var där. Älskar att ha den slappaste idrottsläraren ;)
Sen när vi suttit där tillräckligt länge så åkte vi tillbaka till "civilisationen" där jag även bytte bil som tog mig till Forserum. Lutten skulle ändå skjutsa hem Nikke, Maccan och Erik så jag hängde på. Sitta i en bil med de där fyra är en upplevelse. Alla fem sjöng med som bara den när "Du är så yeah yeah wow wow" kom på Luttens blandskiva.. Askul ^^

Torsdag: Projektarbetesarbete. Träffades i skolan vid 10 och satt och gjorde lite. Vid 11 drog vi ner på stan och åt lunch på Stejkhouse och sedan lite meningslös shopping...
Åkte även in till Jönköping nu på kvällen. Var på Ur och Penn och letade piercings, för jag visste att de haft det innan. När jag äntligen hittade dem var det någon som stod och kollade på dem, så jag kunde inte se något. Och väl när denna människa bestämt sig så ringde pappa och sa att det var dags att åka hem... Då blev jag lagom glad... Jaja, får återvända dit någon annan gång, helt enkelt..

Just nu sitter jag och skriver på en reflektion till svenskan imorgon... Jättebra.. *nooot*

xoxo

Inga kommentarer: