tisdag 21 september 2010

Late dawns and early sunsets

Tisdag, mais oui! Dagen har varit ungefär lika meningsfull som alla andra dagar detta tredje gymnasieår.

Klassråd, där SPA08 lyckades få fram en diskussion.. Tyvärr togs inget upp om Blåmusslan 0,0 Lite mysko.. Men, men. Det var även brandlarm mitt i härligheten och därför begav vi oss ut och frös öronen av oss i fem minuter x)
Idrott, spelade basket. Det var jag, Sofi och Jacob mot Johanna, Emma och Petter. Vilka som vann behöver vi inte gå in närmare på.. Jag ramlade två gånger ^^ Det var första och sista gången jag spelade basket i strumplästen.
Lunch, pyttipanna. Helt okej ^^
Natur, labbrapport. Inte helt okej. Det var fullt av teknikare i A206 så jag, Becca och Sofi blev insläppta i A208G tillsammans med Ida och Marika. Båda grupperna fick lite skrivet, men hade även ganska kul emellanåt ^^
Sen gick jag, Sofi och Becca för att hitta Mikael, vilket vi lyckades med. Så nu är det mesta klart inför morgondagen ^^

Sen var skoldagen slut för min del. Satt och väntade på bussen en stund, sen vid 14.15 kom Nikke upp till mitt skåp. Det var lite najs ^^ Så vi satt och tjötade innan vi gick ut till bussen och joinade lite andra Forserumare ;)

Imorgon så blir det psykologiundersökning och religionsprov samt franska som gäller. I shall not complain ^^

I WANT TWITTER 0.0 *buhää*

xoxo

2 kommentarer:

Vince sa...

And why can't you have Twitter? :3

Emmy sa...

För att det var ett läskigt Virus där juuuuh!