onsdag 8 september 2010

I can be violet sky

Bloggade jag något om gårdagen? Troligtvis inte. Ska sammanfatta dagen: Kaffe, Tobias Krantz, kaffe, asgarv, kaffe, försök att jobba med projektarbetet. Meningsfullt indeed!

Dagen var ungefär lika meningsfull. Ingen psykologi, för Mad dök inte upp. Så jag, Johanna, Sofi och Becca (kom på en sak; vad skolan skulle vara trist utan er tre! Puss på er!) tillbringade lektionen vid trädet med kaffe/te. Sen hade vi mat då det var någon sunkig köttfärsmojs. Det blev macka vid trädet. Sen hade vi religion. Kollade på någon film om buddhism...eller rättare sagt, nästan somnade till en film om buddhism. Blev så trött.
Sen hade vi samhäll, vilket var sjukt onödvändigt. Och till sist blev det franska som faktiskt var kul. Steg femmorna (jag och Carro) fick ta halva gruppen med steg fyror var (fyra st var) och förhöra dem på deras läxa. Min grupp var seriöst asskön! Sen hade jag och Carro redovisning för varandra.. Kunde gått bättre..

Nu under kvällen har jag haft sjukt ont i huvudet samt varit varm och fryst om vartannat. Men jag är inte sjuk!

Varför måste Bengt Kock ha tyska med steg fyrorna när jag har franska?? Hade det inte varit bättre och ha det när jag inte har lektion, så jag kan byta grupp..? Tydligen inte!

xoxo

Inga kommentarer: