tisdag 17 augusti 2010

Yesterday, all my troubles seem so far away

Igår fikade jag ju med Becca och Sofi. Det var trevligt. Efter att suttit en och en halv timme på Thimons så gick vi en runda på stan. På Vila hittade jag en tunika för 100:- som jag inte kunde låta bli o köpa xD Efter vi varit på de affärer som var värda att besöka så bestämde vi oss för att dra till Hemmakväll och hyra en film. Efter att vi hittat en film som passade oss alla så bar det av upp till Målen och till Sofi. Där kollade vi på nyss inhyrda film, som för övrigt var Sherlock Holmes. Riktigt bra film, med bland annat Jude Law. Lite annolunda dock, men väldigt bra. Ja... Det var ungefär det som hände ^^ Glömde min Vila påse hos Sofi också, det var ju begåvat av mig ^^

Nä, men detta var ju ett oerhört meningsfullt inlägg så det var... En vecka kvar tills skolan börjar...en vecka *suck*


xoxo

Inga kommentarer: