fredag 20 augusti 2010

Think happy thoughts :D

Fredagen spenderades i Jönköping där det (som vanligt) shoppades för mycket ^^

Let's see... What did I buy..?
*En kalender. Mycket viktigt! Mycket svårt att hitta en som passade, men till slut nöjde jag mig med en från Åhléns. Man kan inte springa runt och leta efter perfektion.
*Can't be tamed - Miley Cyrus. Älskar skivan så var tvungen och köpa den. Det var ju trots allt 30% rabatt... Och ja, Sofi! Du kan få låna den ;)
*Tre linnen på H&M. En svart, för mitt gamla svarta blev uttöjt av någon konstig anledning *muttermutter*. Ett vitt för att mitt gamla vita ser rätt så skabbigt ut och ett blått för att färg är kul och det fanns inget knallrosa.
*Ett knallrosa nagellack
*En jeansskjorta på Gina. Det var inget planerat, men den kostade bara 99:- och såg så ledsen och hjälplös ut
*Ett armband på MQ. Kostade ju bara 19:- ^^
*Pennor på Bokia :D
*Svampbob-block på Bokia. Det ska jag förgylla Naturkunskapslektionerna med xD

Nä, men det var nog det.

Efter vi fikat så frågade jag Elin hur mycket hon litade på mig. Mycket, svarade hon. Så jag bad henne blunda, men tydligen litade hon inte på mig mycket. Så jag fick henne ändå att titta ner i trottoaren, medan jag och Anna ledde henne framåt. Sen så kom vi till en balklänningsbutik. Tadaaaa, sa jag och så gick vi in. Det var nice :D Massa fina klänningar ^^

Imorgon så är det lördag.. Funderar på att köra en storstädning av mitt rum. Great ^^

xoxo

Inga kommentarer: