onsdag 18 augusti 2010

Drömmar...

Drömmar är läskiga ibland. Har drömt jätteknäppa grejer två nätter i rad.

Igår fick jag barn... Har ingen aning om hur det gick till dock ^^ Jag var en kick-asser på att föda barn i alla fall xD

Inatt drömde jag något om Röda Kahmererna (stavning?) i Kambodja. Jag gömde mig i ett hus, bakom en gammal packlår, ni vet sådana som har tjocka plankor och stora mellanrum mellan plankorna. Det fanns en blå fluffig matta och så hade jag blå fluffiga benvärmare på benen och röda fluffiga benvärmare på armarna (armvärmare xD) Så gömde jag mig i ett hörn. Sen kom de som bodde i huset hem och jag hade satt på TV:n i huset innan, men ingen märkte mig. Detta var alltså i Kambodja x) Jag har för mig att jag åkte tåg dit också, och innan dess var jag i London. Konstig dröm, ja...

Musiktips:
Parachute- Cheryl Cole
Losing a whole year- Third Eye Blind
On with the show- Mötley Crüe

Nu ska jag smälta lite choklad och skära lite äpple och smaska i mig ^^

xoxo

Inga kommentarer: