tisdag 24 augusti 2010

Första dagen på sista året

Skolstart och där med basta... I A225 där SPA08 huserade smög det sig fram ett och annat asgarv under dagen.

*Dilemma övningen där vi kom fram till att man inte ska mobba någon på facebook ledde till ett och annat småfniss, innan det blev lite allvarligt.
*Dilemma övningen där exemplet löd: "halva klassen skolkar på ett prov..." Jag lovar att ALLA tänkte: "NATURKUNSKAPEEEEN!" Det blev lite småfniss i alla fall.

Sen har det varit massa mer skratt än bara det här, men det är det jag kommer ihåg just nu x) Hur som helst var det härligt att komma tillbaka till världens skönaste och bästaste klass med de bästaste klassföreståndarna... Jag vill inte ta studenten :( Not yet, anyway... Bra att det är ett tag till då ;)

Imorgon börjas det med lektioner. Roliga sådana dessutom :)
* Engelska C (som jag hoppas blir en kul kurs)
* Religion A (som jag tror att alla har höga förväntningar på)
* Franska steg 5 (som betyder jag och Carro för resten av gruppen har annan tid :O)

Kanske kan bli en kaffe också vid någon lämplig tid...?

På måndag kommer tydligen tyskarna hit också :O

xoxo

2 kommentarer:

Vince sa...

För att inte glömma Samhäll C XD

Emmy sa...

Bjäbbbjäbb. Jag kan fortfarande dissa, det vet du