söndag 15 augusti 2010

Airplanes in the night sky like shooting stars

Helgen har bestått av Falkenberg.

I fredags åkte vi ner och sen satts det ute och tjötades typ hela kvällen ^^
I lördags bestämde Ida och jag oss för att åka till Ullared en snabbis på morgonen. Åkte 9.10 och var tillbaka 12.30. Då gick vi och badade i havet för att sedan äta och göra oss i ordning för att gå på Vallarna. Årets försetällning (eller vad man nu ska kalla det) var bra, men inte bäst. Pizza på det och sen tillbaka till Skrea och stugan. Ida och jag tog oss ett nattdopp vid 22-22.30 tiden och sen blev det sov.
Idag har det inte hänt så mycket. Jag har läst i "The Kite Runner" som är underbart bra och sedan sett någon massakrera en björk. Självklart har vi åkt hem idag också, sov hela vägen (y) Sen har jag spanat in mitt schema för hösten. Det duger, förutom att jag inte ska ha Bengt i tyska :'( och att vi troligtvis har samma tråklabbgrupper på naturkunskapen :/

Imorgon bär det av till stora staden Nässjö för fika med Becca och Sofi :D

xoxo

Inga kommentarer: