torsdag 10 februari 2011

Wohooo ^^

Snart är den här veckan slut och sen är det sportlov :D

I helgen var jag i Falkenberg/Ullared. Åkte hemifrån vid 10 på lördagen tillsammans med min syster och min kusin. Mamma, pappa, min morbror och min "moster" åkte ner på fredagen. Väl i Falkenberg så mötte vi upp "gamlingarna" och så gick vi och åt på vår kinaresturang där vi alltid äter ^^ Sjukt god mat! När alla var lite för mätta och nöjda gick vi över torget till Stadsteatern och Falkenbergsrevyn. Kärlek! Det allra bästa var när de drev med Björn Ranelid. "Han pratar 4 språk flytande, men kan inte hålla käft på nått av dem"

Efter vi blivit roade så åkte vi "hem" till stugorna i Ullared. Där kollade jag och Söstra Mi på Mello :D Det var väl sådär.. Le Kid och Pernilla Andersson var bäst ^^ Sen var vi tydligen hungriga igen så det bidde korv med bröd på det.

På söndagen bar det av till en liten, liten, liten affär vid namn Ge-Kås. Lyckades göra av med 885 kr 0.0

Far min köpte en dator till moi :O (PUSS PÅ MIN PAPPA :D)

Sen skolveckan har varit helt irrelevant...

Det är seriöst något fel på mig.. Igår lyssnade jag på Amy Diamond och idag har det blivit både EMD och Måns Zelmerlöv...huh..!

MORGEN IST FREITAG, das machts mir froh :D (ignorera eventuella grammatikfel, bitte)

xoxo

Inga kommentarer: