onsdag 16 februari 2011

That awkward moment between your birth and your death

Jag är trög.. Helt intelligensbefriad. Såg en tweet på Twitter från Jared Leto där det stod något bla bla bla Mars North American Tour on sale bla bla bla..
Emmy tänker: "Hmm... North America... I vilket land bor jag..?" Sen, mikrosekunden senare, kom jag på att jag (fortfarande) bor i Sverige.. Snacka om hjärnsläpp :P

Var i Jönköping med Elin och Anna igår. Det var trevligt :) Blev kär i en Trenchcoat på Gina som jag funderar på att köpa mig.. Vore snyggt att gå omkring med den i Paris :)

Har även kommit på att två av mina favoritband, My Chemical Romance och 30 Seconds To Mars, förvirrar mig genom att ha sångare med oerhört lika förnamn. Gerard (MCR) och Jared (30stm). Jag vet ju självklart vem som är Gerard och vem som är Jared, men när man säger namnen (och speciellt snabbt) så blir det jobbigt :P Men smart som jag är så har jag tänkt ut en plan; Den dagen jag fikar med dessa två herrar samt miss Hayley Williams of Paramore, så kallar jag Gerard för Gee och Jared för Jared.. LOVELY!

Nu så blir det dagens tredje avsnitt av The Secret Life of the American Teenager :)

xoxo

Inga kommentarer: