torsdag 17 februari 2011

Jeudi :P


Torsdag..

Om gårdagen sög, så var den här dagen 100 gånger bättre!

Igår kväll frågade Johan om jag ville hänga med honom och Nikke oc
h bowla idag. Det ville jag så vi åkte in till Jönköping vid 11.58. Både Johan och Niklas kom springandes till tåget...jag är inte ens förvånad.Väl i Jönköping så gick bowlingen jättebra.. I alla fall första serien.. Sen blev jag bara sämre medan killarna blev bättre. Jag kom på en hedrande tredje plats, Nikke kom
tvåa och Johan vann.Där efter hittade vi en pizzeria och åt :) Pojkarna åkte sedan hem medan jag hämtade ut mitt pass och gick till Gina Tricot för att köpa min trenchcoat :D
Upp till a6 för att vänta på mamma och pappa...där köpte jag
ett par skor.. Så nu vill jag ha vår :P

Les skor

Le Trench



xoxo

Inga kommentarer: