fredag 18 februari 2011

I wanna believe that we're a masterpiece

Känner att jag har varit någorlunda effektiv idag...
Jag har:
*Skrivit ut massa bilder på MCR, Paramore och 30 Seconds To Mars (fuck upphovrättslagen) och satt upp på min anslagstavla. Har även tagit några bilder från en viss hemsida som vi inte ska nämna vid namn och satt upp. Bland annat en bild med en viss sköldpadda som just nu sitter vid min spegel och där med ger mig ett leende varje morgon när skolan drar igång igen.
*Städat mitt rum.. Nu ser det inte längre ut som om någon dött här. Till och med skrivbordet ser helt okej ut.
*Börjat läsa i "Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann". Sjukt rolig bok!
*Vikt alla kläder i min garderob och (återigen) konstaterat att jag äger alldeles för mycket kläder, men ändå inte har något att ha på mig..

Spännande läsning det här, eller hur :P

xoxo

Inga kommentarer: