tisdag 27 oktober 2009

Dadaaaaaaaam!

Här sitter jag och lyssnar på musik. Just nu är det Sober med Pink som rullar. Jag slår ett slag för blandad musiksmak. På mina spelningslistor på Spotify har jag allt från Linkin Park till BlackJack xD

Nu kom Jehovas vittne och hälsade på också.. Hur står jag mig till religion och allt det där? Religion är skojigt ämne och jag tror på något. Om det är Gud vet jag dock inte.

Nu fick man mess om att man kunde vara i Forserum vid 13.00 också. Sånt gillar vi (y)

Nu ska Emmy bli allvarlig. När jag loggade in på bdb nyss så fick jag se att jag fått ett anonymt gästboksinlägg.
"Yff vad ful du är gumman..Ditt jävla äckel hur vågar du lägga ut bilder på ditt fula fejs på nätet? ÄCKEL! Jag vågar stå för vem jag är i alla fall. Du däremot är äckligare o fulare än ett svin. Nu ska jag uppdatera min blogg så adios jävla fula nolla. //Nora"

Så stod det och så fanns det en länk till en blogg. Emmy tänkte: Inte nu igen. Jag är så förbannat trött på allt det här. Sen klickade Emmy på länken för att se vad det var för tomte som skrivit allt det där. I bloggen stod det att någon skickade ut massa meddelande till folk med en länk från hennes blogg och att det inte var hon som hade skrivit något. Så då mådde Emmy lite bättre. Men Emmy är ändå jääääääääävligt trött på all såndär bullshit för Emmy har blivit utsatt för det alldeles för mycket. Jag står upp för den jag är, jag är stolt över mig själv och försöker skita i vad folk tycker om mig. Men det är inte alltid så lätt. Men hur många sådana där påhopp jag får, seriösa eller oseriösa, så vet jag att det finns personer som älskar mig för den jag är.

I am beautiful no matter what they say.
Words can't bring me down.

Pusshej <3

Inga kommentarer: