fredag 23 oktober 2009

Fredagslov och Höstmys....eller är det tvärtom..?

Fredag idag då. Sånt gillar vi (Y) Höstlov nu också. Det gillar vi ännu mer

Ryskan orkar jag inte kommentera xD
Engelskan ängnades åt att fika och fredagsmys. Eller "Fridaycoziness" som vi säger på engelska xD
Sen var det lunch. Något som jag tror skulle föreställa Taco-buffé.. Men jag är inte säker.
Svenska. Film. Odysseen. Alla tappade fokus efter ett tag xD
Instrument/Sång. Gruppen börjar få grepp om Beautiful nu (Y) Bryggan är dock fortfarande svår. Fatta att jag (troligtsvis) ska stå på scenen i aulan sen framåt jul och sjunga. I en mikrofon. Som är på!!!! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Dagens samtalsämne: Barnprogram, julkalendrar, Disney och Astrid Lindgren.
Vad kom vi fram till: Att det var bättre förr xD
Vilka var vi då: Det var jag, Johanna, Sofi och Becca. En oslagbart flummig kombination xD

VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

Jag funderar på att bli schitzofren. Man verkar ha så kul då, alltid någon att prata med.

Pusshej <3

3 kommentarer:

Vince sa...

Själv har jag funderat på Alzheimers.. Nya vänner varje dag ^^

Och det var så MYCKET bättre förr ! Dagens ungdom säger jag bara XD

Emmy sa...

Jo, Alzheimers är nog också ett alternativ. Fast schitzofreni verkar nästan roligare^^


Dagens ungdom kommer växa upp och ha psykiska men på grund av de hemska barnprogram de tvingas se. Mer Björnes Magasin (med den riktiga Björne ofc) till Folket!

Vince sa...

Björne är en folkhjälte !
Jag lider med de små barnen.. Can't someone please think of the children!? oO